COVID-19 Opatření

AKTUÁLNÍ RESTRIKCE  PLATNÉ V ČESKÉ REPUBLICE

Vaše bezpečnost je vždy naší nejvyšší prioritou


Jako komunita s wellness v našem vybavení je naší nejvyšší prioritou péče o vaše zdraví, bezpečnost a pohodu.

Nejistota kolem COVID-19 vytváří zmatečný čas pro cestování. Jak se situace vyvíjí, pečlivě sledujeme oficiální pokyny Světové zdravotnické organizace (WHO) a českých ministerstev zdravotnictví a cestovního ruchu a spolupracujeme s místními úřady, abychom zajistili, že to, co děláme, je správné, komplexní a účinné.

V současné době jsme navrhli a implementovali integrovaný plán bezpečnosti a ochrany zdraví, který předkládá všechna opatření, specifikace a postupy napříč všemi hotelovými odděleními, aby bylo možné řešit nový COVID-19 a jakékoli nemoci, které lze přenášet v komunitě.

Všichni členové vedení a zaměstnanci se zavázali poskytovat našim hostům nejen bezstarostný a bezpečný pobyt, ale také jejich obvyklou zkušenost s Felicity. Nakonec vás podpoříme v čemkoliv, co považujete za nejlepší pro vás a vaše blízké.

Zůstaňte s námi

Pokud plánujete pobyt v hotelu Felicity Hotels, chceme vás ujistit, že žijeme podle zodpovědných a starostlivých hodnot. To znamená pečovat o naše hosty a zaměstnance a být v souladu s našimi již tak vysokými standardy v oblasti hygieny, sanitace a čištění. Kromě toho implementujeme další opatření na základě doporučení místních zdravotnických úřadů.

Naši kuchaři se zaměřují na podávání výživných a lahodných čerstvých jídel, která se připravují bezpečně. Naši zaměstnanci podnikají kromě našich pečlivých úklidových postupů další kroky, aby zajistili, že si během pobytu budete i nadále užívat náležitosti vašeho pobytu a všeho, co k němu patří. Naši masážní terapeuti také zůstanou po ruce, aby vám poskytovali kompletní servis.

Stávající rezervace

Pokud již máte rezervaci v jednom z našich hotelů, dokončenou před 15. dubnem 2020 a rezervovali jste si přímo u nás, můžete tuto rezervaci změnit bez storno poplatku u pobytů do 31. prosince 2020.

Prosím kontaktujte nás přímo s číslem potvrzení rezervace nebo itineráře a my se postaráme o zbytek!

Žádáme vás, aby jste u rezervací provedených prostřednictvím cestovní kanceláře nebo online rezervační platformy kontaktovali přímo tyto partnery třetích stran, aby projednali vaši rezervaci a odkazovali se na jejich podmínky.

Další podrobnosti najdete v části COVID-19 - Často kladené otázky.

Nové rezervace

Rádi bychom vám pomohli s plnou jistotou naplánovat a rezervovat váš příští pobyt. Náš profesionální tým má několik způsobů, jak vás v tomto procesu podpořit.

Naše nejnovější nabídky zajišťují, že máte úplnou flexibilitu při změně nebo zrušení rezervace, ale závisí na dostupnosti a mohou se lišit v závislosti na tom, kterou propagační akci se u nás rozhodnete rezervovat. Podívejte se na naše nejnovější propagační akce zde.

Doufáme, že vám naše storno politika poskytne naprostý klid a těšíme se, až vás přivítáme zpět do hotelů Felicity.

Při příjezdu

Protokol COVID-19, který jsme zavedli ve společnosti Felicity Hotels, slouží k bezpečnosti a ujištění našich hostů i zaměstnanců. Tento protokol je uveden níže:

Aby se zabránilo infikované osobě ve vstupu do resortu, hosté jsou povinni:

  • umýt a dezinfikovat si ruce ve zdravotnické stanici na parkovišti
  • vždy nosit roušku
  • umožnit změřit jejich teplotu tepelným skenerem

Pokud teplota hostů spadá do normálního rozmezí a nevykazují žádné příznaky, bude pokračovat na recepci.

Ubytování

Hosté budou usazeni ve vstupní hale, aby vyplnili jednoduchý a rychlý postup. 

Recepce: Všechny předměty na recepci (pero, podložky, počítač, telefony, platební terminál, dezinfekční prostředek na ruce) a ruce personálu recepce jsou před jakoukoli interakcí s hoste, dezinfikovány.

Prosíme všechny hosty, aby před interakcí s našimi zaměstnanci dezinfikovali své ruce a kreditní karty. Všechny platební terminály jsou před a po každém použití dezinfikovány.

Veřejné prostory

Implementovali jsme nařízení hloubkového čištění a dezinfekce napříč všemi vysoko-dotykovými oblastmi a všemi exponovanými povrchy našeho vybavení. V hotelech byly rozmístěny zdravotnické stanice, včetně ubrousků a dezinfekčních prostředků.

Další opatření, jako je vzdělávání hostů o tom, jak přijímat nezbytná preventivní opatření, jednoduchý a rychlý postup E-check-in / check-out prostřednictvím tabletu, bezkontaktní platba poplatků a další služby na recepci, dezinfekční stanice, mýdlo a ubrousky dostupné v každém pokoji, také byly přidány.

Pokoje

Implementovali jsme protokoly hloubkového čištění, sanitace a dezinfekce ve všech pokojích a koupelnách pro hosty, zejména v oblastech s vysokou četností doteku, použitím vhodných dezinfekčních prostředků.

Před příjezdem hostů je sanitován veškerý povrch vybavení, nábytku, kohoutků a všech dalších věcí v místnosti.

Nepoužité jednorázové předměty, jako je vybavení pro hosty, jsou zlikvidovány a veškerý nábytek vyrobený z látky dezinfikován parními čisticími a dezinfekčními prostředky, zatímco pokoje budou po odhlášení hosta větrány.

Veškeré ložní prádlo z pokojů, které může být potenciálně kontaminováno, bude uloženo v samostatných značených pytlích a vypráno při teplotě 60-90 stupňů.

Zaměstnanci mají přístup k dezinfekčním prostředkům na ruce (na bázi alkoholu) v zadních částech domu.

Když personál čistí a doplňuje pokoje, je vybaven ochrannými prostředky, jako jsou ochranné rukavice a obličejové masky.

Stolování

Našimi zaměstnanci budou dodržovány nejvyšší standardy bezpečnosti a hygieny potravin a přísné zásady osobní hygieny.

Po každé službě budou dezinfikovány povrchy a nábytek všech restaurací a po každém sezení budou stoly vyčištěny a vydezinfikovány.

Bude omezena kapacita míst k sezení a budou uspořádány stoly, aby na 10 metrů čtverečních mohly být maximálně 4 osoby. K dispozici bude pokojová služba pro hosty, kteří dávají přednost večeři v soukromí.

Použité nádobí a příbory se vloží do myčky a umyjí při nejvyšší teplotě podle požadovaných standardů.

Spa

V oblasti wellness jsme zavedli protokoly hloubkového čištění, sanitace a dezinfekce, zejména oblasti s vysokou četností doteku, jako jsou posezení a lehátka s použitím vhodných dezinfekčních prostředků, dezinfikováním po jejich použití. Lázeňský areál je nyní k dispozici pouze pro soukromé použití, aby se zabránilo setkání větších skupin lidí.

Hygienické standardy pro vířivky jsou i nadále na nejvyšší úrovni. Pečlivé dodržování a dohled nad všemi našimi postupy, jako je častá recirkulace vody každé 4 hodiny, časté měření chloru za účelem kontroly jejích hladin, výměna vody, kontrola pH atd.

Hygiena rukou

Alkoholické dezinfekční prostředky na ruce budou k dispozici pro hosty a zaměstnance v různých oblastech našich hotelů. Mezi takové oblasti patří vchod do hotelu, recepce, lobby, chodby, restaurace, dětské herny, lázně atd.

Společenský odstup

Sociální distanční akce budou zahrnovat omezování velkých skupin lidí, kteří se scházejí. Hosté / zákazníci se zdravotními problémy se možná budou chtít vyhnout společnému prostředí, jako je tělocvična nebo klub zdraví. Zaměstnanci ve veřejných prostorách hotelu budou našim hostům připomínat, aby udržovali odstup alespoň 1,5 m. Abychom zajistili správné vzdálenosti, budou naše hotely v následujících měsících fungovat s nižší obsazeností.

Hotelový tým a školení

Naši hoteloví manažeři a zaměstnanci byli vyškoleni v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví. V každém hotelu jsme vytvořili interní reakční tým, který se skládá ze zaměstnanců z každého oddělení, kteří jsou zodpovědní za všechny aspekty bezpečnosti a ochrany zdraví a udržují v provozu hotelové operace. Všichni zaměstnanci společnosti Felicity Hotels absolvují průběžné školení o opatřeních v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví s cílem zajistit našim hostům bezstarostný a bezpečný pobyt, implementuje průvodce POSI (Prevent of Spread of Infection: Prevence šíření infekce) a všechny postupy a preventivní opatření.

Informační kampaň v hotelech

Ve všech našich hotelech probíhá rozsáhlá kampaň se zásadami opatření pro ochranu zdraví a bezpečnost v celém objektu, které popisují způsoby, jak zabránit šíření bakterií, a také brožuru týkající se COVID-19 a jeho zadržení v každém pokoji pro hosty.

Nové technologie: High Tech, High Touch

Abychom omezili osobní interakci mezi zaměstnanci a hosty, kdykoli je to možné, implementovali jsme nové technologie, jako je náš jednoduchý a rychlý postup E-check-in / check-out a online rezervace stolu a další. Naše technologie poskytují uklidňující, distanční možnosti pro naše hosty.

COVID-19 – Často kladené otázky

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY KE ZRUŠENÍ REZERVACE

Jaké jsou storno podmínky Felicity Hotels pro nevratné rezervace a rezervace s předplatbou?

Všechny platby zaplacené pro období roku 2020 jsou nevratné, ale místo toho bude vystaven kreditní poukaz na ekvivalentní hodnotu. Všechny kreditní poukázky jsou platné po dobu 18 měsíců. Během této doby můžete uplatnit tento voucher provedením rezervace ubytovacích služeb v kterémkoli z našich hotelů.

V případě, že náklady na službu, kterou si vyberete, jsou nižší než částka, kterou jste již zaplatili, budete mít nárok na nový poukaz na kredit, který odpovídá rozdílu mezi skutečnými náklady na vaši novou rezervaci a částkou již zaplacenou. Také všechny rezervace na období březen 2020 až prosinec 2020 mají flexibilní politiku změny data do 7 dnů před příjezdem.

V případě nevratné rezervace a rezervace provedené prostřednictvím felicity.cz můžete upravit jakoukoli rezervaci bez pokuty pro budoucí rezervaci v sezóně 2020 nebo 2021.

Jak mohu změnit nebo zrušit svou rezervaci, pokud byla rezervována prostřednictvím cestovní kanceláře?

Musíte kontaktovat cestovní kancelář, prostřednictvím které jste provedli rezervaci.

Jak mohu změnit nebo zrušit svou rezervaci, pokud byla rezervována prostřednictvím Booking, Expedia atd.?

Chcete-li rezervaci upravit / zrušit, musíte svůj požadavek odeslat prostřednictvím online platformy, kterou jste původně provedli rezervaci.

Nechci cestovat; Chci zrušit svou nevratnou rezervaci a dostat peníze nazpět.

V případě, že jste provedli rezervaci přes felicity.cz, můžete upravit jakoukoli rezervaci bez pokuty na budoucí rezervaci do sezóny 2020 nebo 2021. V opačném případě můžete rezervaci zrušit a my vám poskytneme kreditní poukaz na hodnotu vaší rezervace.

Pokud jste provedli rezervaci prostřednictvím online platformy nebo cestovní kanceláře, musíte kontaktovat přímo danou platformu či kancelář.

Co se stane, když jsem v karanténě a nemohu cestovat?

U rezervací prostřednictvím felicity.cz můžete svou rezervaci převést zdarma na jakékoli datum v sezóně 2020 nebo 2021. V opačném případě můžete rezervaci zrušit a my vám poskytneme kreditní voucher na hodnotu vaší rezervace. Pokud jste provedli rezervaci prostřednictvím jiné online platformy nebo cestovní kanceláře, kontaktovat přímo je.

Je možné převést moji rezervaci na rok 2021?

V případě, že jste provedli rezervaci prostřednictvím felicity.cz, ano, můžete svou rezervaci převést zdarma na jakékoli datum v sezóně 2020 nebo 2021. V opačném případě můžete svoji rezervaci zrušit a my vám poskytneme kreditní voucher na hodnotu vaší rezervace.

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY NA COVID-19

Jaká opatření jako země a hotel přijímá pro nový COVID-19?

Jako zařízení vybavené wellness je naší nejvyšší prioritou péče o vaše zdraví, bezpečnost a pohodu. Nejistota kolem COVID-19 vytváří čas nejistý pro cestování. Jak se situace vyvíjí, pečlivě sledujeme oficiální pokyny Světové zdravotnické organizace (WHO) a českých ministerstev zdravotnictví a cestovního ruchu a spolupracujeme s místními úřady, abychom zajistili, že to, co děláme, je správné, komplexní a účinné.

V současné době jsme navrhli a implementovali integrovaný plán bezpečnosti a ochrany zdraví, který předkládá všechna opatření, specifikace a postupy napříč všemi hotelovými odděleními, aby bylo možné řešit nový COVID-19 a jakékoli nemoci, které mohou být přenášeny v komunitě.

 

  1. Provoz při nižší obsazenosti, aby bylo zajištěno dostatečných odstupů
  2. Intenzivnější čištění a dezinfekce ve všech vysoko-dotykových bodech a pokojích
  3. Uvítací bezpečnostní balíček pro všechny hosty a dávkovače dezinfekčních prostředků ve veřejných prostorách
  4. Vysoký standard bezpečnosti potravin (HACCP) a bezkontaktní služby v restauracích
  5. Jednoduché a rychlé check-in / check-out procesy
  6. Probíhající školení pro náš ochotný personál
  7. Informační kampaň v našem hotelu

Vláda ČR přijala legislativu poskytující širokou škálu prostředků nezbytných k zajištění ochrany zdraví a bezpečnosti obyvatel. V tomto ohledu jsou lidé s COVID 19 podrobeni klinickému a laboratornímu lékařskému vyšetření, monitorování zdraví, lékům a léčbě, zejména v případech, kdy mají příslušné lékařské orgány důvodné podezření, že mohou přímo nebo nepřímo přenášet nemoc.

Kromě toho mohou příslušné zdravotnické orgány nařídit dočasné omezení osob za podmínek COVID-19, které zabraňují kontaktu s třetími stranami, aby se zabránilo přenosu (nebo šíření) choroby. Opatření dočasného omezení lze provést ve vhodné nemocnici, zdravotnické struktuře, ošetřované oblasti, instituci, ve vhodných veřejných nebo soukromých dočasných zařízeních, ubytovacích zařízeních nebo dokonce doma. Tato opatření, pokud o nich rozhodují příslušné správní orgány, jsou povinná jak pro hotel, tak pro jeho hosty.

Jak se COVID-19 šíří?

  • Kapénkami: vznikají, když infikovaní lidé kašlou, kýchají nebo mluví.
  • Dotykem: Znečištěné předměty nebo povrchy.
  • Přenos z člověka na člověka: Pouhým potřesením rukou.

Jaká je inkubační doba onemocnění COVID-19?

 „Inkubační doba“ znamená dobu mezi prvním kontaktem s virem a nástupem příznaků onemocnění. Většina odhadů inkubační doby pro COVID-19 se pohybuje od 1 do 14 dnů, nejčastěji kolem pěti dnů. Tyto odhady budou aktualizovány, jakmile bude k dispozici více údajů.

Jak dlouho vydrží COVID-19 na površích?   

Není jisté, jak dlouho virus, který způsobuje COVID-19, přežívá na površích, ale zdá se, že se chová jako jiné koronaviry. Studie naznačují, že koronaviry (včetně předběžných informací o viru COVID-19) mohou přetrvávat na površích několik hodin nebo až několik dní.

Je  možné se nakazit virem COVID-19 dotykem nakaženého povrchu?

Lidé se mohou nakazit Sars-Cov-2 pouhým dotykem kontaminovaných povrchů nebo předmětů - a poté dotykem jejich očí, nosu nebo úst.

Jaké jsou klíčové kontaktní body pro hotely?

Klíčovými body kontaktu pro hotely jsou: telefony, stolní desky, tvrdý povrch židlí, kliky dveří, spínače světel a další vybavení.

Jaké jsou příznaky nakažení COVID-19?

Nejběžnějšími příznaky jsou horečka, suchý kašel, dušnost a dýchací potíže. V závažnějších případech může infekce způsobit zápal plic, závažný akutní respirační syndrom a dokonce smrt. Doba, během které se příznaky objeví, je 2–14 dnů.

Je bolest hlavy příznakem COVID-19?

Virus může způsobit řadu příznaků, od mírného onemocnění až po zápal plic. Příznaky onemocnění jsou horečka, suchý kašel, únava, bolest v krku a i bolesti hlavy.

Jaká je doba zotavení pro COVID-19?

Na základě dostupných předběžných údajů je střední doba od nástupu do klinického zotavení u mírných případů přibližně 2 týdny a u pacientů se závažným nebo kritickým onemocněním 3–6 týdnů.

Mohou děti dostat COVID-19?

Víme, že je možné infikovat lidi v jakémkoli věku, ale zatím je u dětí hlášeno relativně málo případů COVID-19.

V této fázi není jasné riziko pro děti a kojence a role dětí při přenosu COVID-19. Doposud však byla nízká míra potvrzených případů COVID-19 u dětí ve srovnání s širší populací.

Jak se COVID-19 šíří?

Nový COVID-19 je respirační virus, který se šíří primárně kapénkami vytvářenými při kašlání nebo kýchání infikované osoby nebo kapičkami slin či výtokem z nosu.

Abyste se chránili, často si ruce otírejte dezinfekcí na bázi alkoholu nebo si je umyjte mýdlem a vodou.

Co byste měli dělat, pokud si myslíte, že máte COVID-19?

Pokud máte horečku, kašel a potíže s dýcháním, okamžitě vyhledejte lékařskou pomoc. Pokud se necítíte dobře, zůstaňte doma. Postupujte podle pokynů místního zdravotního úřadu.

Může se COVID-19 šířit potravinami?

Současné důkazy o jiných kmenech COVID-19 ukazují, že zatímco se koronaviry po určitou dobu zdají být stabilní při nízkých a mrazivých teplotách, hygiena potravin a správné postupy bezpečnosti potravin mohou zabránit jejich přenosu potravou.

Existuje vakcína pro COVID-19?

Když je onemocnění nové, neexistuje vakcína, dokud není vyvinuta. Může trvat až osmnáct měsíců, než bude vyvinuta nová vakcína.

Je COVID-19 nový?

Koronavirové onemocnění (COVID-19) je nový kmen, který byl objeven v roce 2019 a dosud nebyl u lidí identifikován.

Je COVID-19 závažnější než chřipka?

To zatím není jasné. Přenosnost Sars-Cov-2 je velmi vysoká, ale musíme zjistit více o morbiditě a mortalitě. Není jisté, zda je COVID-19 závažnější než chřipka, protože v komunitě existuje mnoho neznámých a neohlášených případů.

Jsou roušky účinné proti COVID-19?

Pokud jste zdraví, musíte nosit masku, pouze pokud se staráte o osobu s podezřením na infekci Sars-Cov-2. Pokud kašlete nebo kýcháte, noste masku.

Roušky jsou účinné pouze v případě, že jsou používány v kombinaci s častým čištěním rukou alkoholovou dezinfekcí nebo mýdlem a vodou. Pokud roušku nosíte, musíte vědět, jak ji používat a jak s ní správně nakládat.