Léto

Cyklotrasy a cyklostezky Špindlerův Mlýn

Cyklotrasy a cyklostezky v Krkonoších patří k těm nejvyhledávanějším. Zatímco zalesněné kopce hor lákají vyznavače horských kol (MTB), v podkrkonoší se najdou cyklotrasy i pro méně zdatné cyklisty. Pro horskou cykloturistiku je v Krkonoších vytyčeno 27 cyklotras. Rovněž Špindlerův Mlýn ve svém okolí nabízí velmi kvalitní a příjemné cyklotrasy a cyklostezky jak pro horská kola, tak i pro trekingová.

Pro skupiny jsou zajišťovány výlety na kolech s průvodci. Konají se zde také pravidelné závody horských kol. V létě je ve skiareálu postavena crossová a slalomová trať - bike park.

Více o cyklotrasách Špindlerův Mlýn na turistickém portálu Hory-Krkonoše.cz.

SM1       kolo sm

Turistika Špindlerův Mlýn

V okolí Špindlerova Mlýna naleznete řady zajímavých turistických stezek.

Ze Špindlerova Mlýna k prameni Labe a zpět Labským dolem (Labský a Pančavský vodopád)

Výchozím bodem je Špindlerův Mlýn (náměstí), odkud půjdeme 1 km po modré k lanovce Medvědín, lanovkou Medvědín na horní stanici, odtud po žluté směr Šmídova vyhlídka, dále po červené a po Masarykově silnici k Vrbatově boudě. Od Vrbatovy boudy možnost po žluté až k prameni Labe. Zpět po červené kolem Labské boudy a dolu pak po modré překrásným Labským dolem kolem 148 m dlouhého Pančavského vodopádu (nejdelší vodopád v ČR), Labského vodopádu, Labských kaskád a po stezce „Buď fit" až k soutoku. Odtud jsme již blízko cíli, pokračujeme stále po modré až do centra Špindlerova Mlýna.

Celková délka 19 km. Náročnost 2-3.

pesi turistika spindleruv mlyn       138860 e2f0f

Ze Špindlerova Mlýna na Špindlerovku a po hřebeni až na Sněžku, zpět kolem Luční boudy a Dolem Bílého Labe

Z centra Špindlerova Mlýna vyjedeme autobusem na Špindlerovku (8:30 nebo 9:30), odtud cestou Česko-Polského přátelství po hřebeni vystoupáme po červené na Malý Šišák, pokračujeme stále po červené k Polednímu kameni, dále pak po levé straně výhled na polskou stranu jezera Velký a Malý Stav, stále po červené až ke zdolání vrcholu Sněžky. Zpět po modré směrem na Luční boudu a Weberovou cestou dále pak nádherným Dolem Bílého Labe. Od Boudy u Bílého Labe můžeme pokračovat opět po modré k soutoku nebo po žluté Dřevařskou cestou a do Špindlerova Mlýna pak scházíme kolem kostelíku.

Celková délka 26 km. Náročnost 2-3.

Další tipy na turistiku v okolí Špindlerova Mlýna

Po zelené turistické značce

Údolí Svatého Petra - Dlouhý důl - Bouda Výrovka - odtud po červené k Luční boudě - zpět opět po červené Starou Bucharovou cestou - Svatý Petr - centrum Špindlerův Mlýn.

Po modré turistické značce

Údolím Bílého Labe - Bouda U Bílého Labe - zpět po žluté tzv. Dřevařská cesta - kolem kostela do centra Špindlerova Mlýna.

Po červené turistické značce

Vodovodní cestou na Horní Mísečky - dále po žluté Dolní Mísečky - Třídomí - po modré Skelné Hutě - opět po žluté směrem Dvoračky - po zelené přes Dvoračky - po červené Kotelským sedlem, Růženčina zahrádka až k Mohyle Hanče a Vrbaty - po Masarykově silnici (červená) k Šmídově vyhlídce a po žluté až k Horní stanici Medvědín. Dolů do Špindlerova Mlýna lanovkou nebo opět Vodovodní cestou (červená).

Pro kočárky

Od bílého mostu v centru Špindlerova Mlýna - po modré k Medvědínu a dál na Dívčí lávky - dále vpravo k Myslivně a podél Bílého Labe až k Chatě u Bílého Labe. Cestou ke konci trasy Vás čeká naučná louka s krásným dřevěným hřištěm pro děti.

GOLF

Golf-Club-Mlade-Buky

GOLF CLUB MLADÉ BUKY

Golfové hřiště v Mladých Bukách se může pochlubit jednou z nejkrásnějších vyhlídek v zemi. Jeho areál, situovaný v malebné podkrkonošské krajině, nabízí neopakovatelné výhledy na masiv Východních Krkonoš včetně jejich dominanty Sněžky a na překrásné Vraní vrchy a Zvičinu. Celý komplex o rozloze cca 120 ha zahrnuje prostory pro 27 jamek. Momentálně je k dispozici jedno devítijamkové hřiště, cvičné šesti jamkové hřiště se cvičnými chipping a putting greeny a krytý driving range pro 9 hráčů včetně zázemí a osvětlení. Areál leží na trase mezi Prahou a Krkonošemi a v blízkosti několika významných rekreačních středisek jako jsou například Pec pod Sněžkou, Vrchlabí, či Špindlerův Mlýn. Cesta autem z Prahy zabere cca 90-120 minut.

Kromě již zmíněných hřišť a driving range jsou zde samozřejmostí i služby profesionálního trenéra, tzv. Club house s možností občerstvení, malý golfový PROshop i eventualita zapůjčení golfového vybavení.

Kontakt:
Golf Club U Hrádečku s.r.o.
Mlýnská 382
542 23 Mladé Buky
Tel.: +420 604 273 293
Email: info@mladebuky.com
Web: www.golf-mladebuky.cz/

GOLF CLUB SEMILY

Golfové hřiště Semily se nachází v meandru řeky Jizery již od roku 1970. Je krásné přírodní, a přestože poměrně krátké, tak velmi náročné na přesnost ran. Na tomto hřišti vyrostlo několik špičkových českých golfistů.

Informace o hřišti

GOLF CLUB SEMILY
P. O. Box 9
513 01 Semily
tel.: 481 622 443 (office)